I was like... 1 december?!

Hey peeps!

Long time, no writing som man inte brukar säga. Och nu är det redan första december! Helt sjukt vad tiden går fort!

Det var sjukt länge sen jag skrev på bloggen! Vet inte riktigt vart jag ska börja. Har haft fullt upp och kommer att fortsätta att ha fullt upp ända till klockan 18.00 den 23 december då jag kan stänga på jobbet över julen. Men fram tills dess kommer jag att vara superupptagen.

Idag har varit en lång dag med mycket nya saker att ta tag i, mycket nytt folk, många nya intryck. Så jag känner mig faktiskt helt slut. Har nyss käkat middag och tänkte ta en powernap, men jag hinner nog inte det. Måste börja nöta och skriva.

Annars mår jag bra. Jag har klippt mig som ni kanske ser på bilderna. Mitt hår var så fruktansvärt slitet att det gick av så fort jag tog i det, så jag bestämde mig för att klippa det kort... igen. Jag kommer aldrig att få långt hår igen. Buhu! Men livet är inte rättvist. Jag tillhör den skaran som nästan inte har hår alls och jag får väl nöja mig med det. Haha! Nej, jag är inte bitter...

Jag blir så innerligt glad att det är några små som dyker in här på mig blogg dag in och dag ut fastän jag inte skriver något. Men nu har jag inte så mycket att skriva om. Mitt liv är rätt hektiskt för tillfället och jag har ingen tid över till att träna i princip. Men jag tar det när det kommer!

Jag ska försöka att uppdatera er med saker ändå. Kommer inte att röra min egna träning då den som sagt kommer att vara obefintlig i några veckor framöver. Däremot har jag fått reda på mer om en träningsform som jag skrivit om tidigare. Ni kanske minns Kangoo Jumps/ Pogo? Om inte så kan ni ju klicka här.

Det är nämligen så att detta tydligen inte finns i Sverige än, MEN att det är på g. SKOJ! Tycker jag, som tycker att detta verkar superintressant! På hälsomässan fick jag reda på att Planet Fitness kommer att samordna ett konvent med en massa träning och allt som hör träning till, och på detta konvent så skulle det bland annat finnas någongting, jag minns inte om det var föreläsning eller klass, med just Kangoo Jumps. Senare kommer de även att köpa in skor och börja hålla klasser på sina center.

Jag ska försöka ta mig till detta konvent för er som inte har möjlighet. Får se hur det blir.

Nu ska jag som sagt nöta nöta nöta och öva öva öva. Så ni får ha det så bra, så hör jag av mig här på bloggen när jag får lite tid över. Ni vet att jag inte övergett er!'

Ha det gott!
Mi




Jag måste säga att efter några veckor utan träning så håller sig ändå formen där den var när jag slutade... Ganska lyxigt. Jag är glad. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback