Long time, no writing

Hej!
 
Det var ett tag sen jag skrev här och mycket har hänt. Jag har fått lära mig vem jag är för första gången och bara haft möjligheten att sätta mig själv i första rummet. Underbart! Samtidigt som mitt liv är i fullständig kaos så råder det ändå ett lugn i mig och det har jag min familj och underbara vänner att tacka för! 
 
Min helg har varit riktigt mys! Middag och bio med M. och välbehövd chill framför tv:n. Dock är jag på g att bli sjuker. Irriterad i halsen och rethosta. Hoppas att det går över! Imorgon ska jag filma licensvideon för SH'bam. Är lite pirrigt eftersom jag inte direkt kan koreografin till hundra, men det löser sig alltid! 
 
Har fortfarande inte löst bildproblemet med paddan Men får försöka komma på nåt.
 
En första uppdatering såhär mitt i natten. Må så gott så hörs vi!
 
Mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback