Yohoe bitches!

Hej!
Nu är jag här igen... kanske för att stanna? Förhoppningsvis blir det så! Ska försöka bli bättre och det säger jag hela tiden, men jag vill verkligen. Så skönt att få skriva av.sig..

Träningen börjar gå bättre igen, finally! Börjat träna inför min start med polefitness igen till våren. Ska bli galet nice att börja köra! Som jag har saknat det!! Målet är att tävla i KM i sommar, så får jag se vart det leder.

Har även funderingar på några nya tatueringar.. tan tan taaaa... Bara cashen som ska hostas fram o sen är det bara köra. Blir förmodligen en text antingen på vänster sida av bröstkorgen där jag redan provtatuerat ett hjärta, eller att jag kör den på insidan av vänster arm. Sen får vi se om det dyker upp fler stjärnor och om jag ska bygga på min cirkel på ryggen. Ojojoj, vad det blev många tankar på en gång. Insåg att det är en del jag vill göra, och nu nämnde jag ändå bara en del... :)

Ska pysa till jobbet nu och ha det gött. So long fuckers så hörs vi lite senare!

/Mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback