Vad hände?

Jeeesus, vad läsarna helt plötsligt sköt i höjden! Vad hände?
Sjukt kul! Hahah!

Jag har planer som vanligt att göra om här i bloggen som vanligt. Kommer bli en ny design. Har ingen aning om hur den ska se ut. Får surfa runt lite på hemsidor och bloggar för att hitta idéer.

Annars händer inte så mycket. SItter och scannar in intyg på min aerobic/dans utbildning för att kunna anmäla mig till träningsträffen på SATS. Där blir jag bedömd och jag får veta om jag platsar bland mina kollegor! Skoj!

Samtidigt beställer jag byxor över internet. Inget speciellt, utan vita mjukisbyxor. Har läst hur mycket hatkommentarer om just mjukisbyxor, men jag ser inget fel i det. Klär man sig snyggt oavsett om man har mjukisar eller ej på, så behöver man inte se ovårdad ut och heller inte utstråla en sådan energi.

Nu är ansökan till träningsträffen skickad. Nu väntar jag på att få höra om jag kommer med eller inte.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback