Jag vill börja blogga igen

Hej!

Det var ett ruskigt bra tag sen sist!
Det har hunnit hända en hel del och jag känner att bloggen skulle vara ett bra sätt att ventilera om allt. Jobbet, livet och allt det där vanliga. Men framförallt träningen! Min är totalt bortblåst. Har ingen motivation, ingen inspiration eftersom allt jag har ger jag till mina kunder som jag tränar dagligen. Har aldrig kvar något till mig själv. Ändring på det nu tack!

Ska be en kollega strukturera upp min träning eftersom jag själv inte lyckats hittills. Har satt upp några mål och jag ska se till att nå dem, på ett eller annat sätt. Allt är möjligt!

Får se hur mycket tid jag har att lägga på bloggen. Kanske kan börja blogga från telefonen när man ändå har fri surf?


Men åhh! Typiskt att webcam inte funkar! Har under det senaste året gått från blond till brunett till rödhårig till brunett till blond till brunett för att nu vara återigen vara BLOND! Hade tänkt dela med mig av en bild på mitt fejs idag, men det var väl inte meningen! Hahah :)

Hoppas några läsare finns kvar. Alltid kul mer er!

Bloggen - inga måsten, bara när jag känner för det. För att ha kul, för att ventilera.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback