Galen dag

Hej!

Idag har varit en sjukt hektisk dag. Började med två kunder på morgonen. Behövde ta bilen för att snabbt hinna hem efteråt. Självklart var det megakö och jag trodde jag skulle bli sen. Hann med 4 minuter marginal. Skönt!

Efter mina kunder hade jag 1 timme på mig att komma hem, hämta och rasta hunden och åka till sjukhuset med honom för rutinkoll av ögon. Han hade inga genetiska fel!

Lämnar av honom på dagis, åker hem. Är hemma kl. 12.00. SKÖNT! Nu börjar jag först 14. Men kollade kalendern för säkerhets skull. SHIT Jag har ju kund kl. 13 också! Bara skynda sig in igen, hann denna gång med 1 minuts marginal.

Körde två kunder till och sen övade jag aerobic med kurskollegor. Riktigt roligt. Var beredd på att åka hem strax innan 17, men då var det panik med instruktörer till passet som började 17:00, så då fick jag hoppa in och köra.

Helt sinnes, men ändå kul dag.

Nu ska jag sortera lite papper och jobba så jag får en så avslappnad helg som möjligt.

Vill göra min nya design också. Får se om jag kommer på nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback