PB på löpningen igår!

Hey peeps!

Inte orkat uppdatera här. har för den delen inte heller tränat så mycket. Körde ben på gymmet förra veckan. Jag dog, hade sån träningsvärk och har inte kunnat röra mig i princip. Igår var jag dock uppe på benen igen och drog mig ut på en runda.

Hade först bestämt att jag inte skulle och att jag inte orkade, men sen ändrade jag mig, och tur det. För det blev ett personligt bästa igår! 6,6 km på 40 minuter. 1 hel minut snabbare alltså:P Haha! Inte mycket att hurra för kanske man tycker, men jag är grymt nöjd! Min löpträning börjar gå åt rätt håll. Nu måste jag bara hålla den vid liv.

Snart ska jag och vovven dra till jobbet. Vi ska ta en härlig prmenad i snöfallet genom Rålis.

Ha det gott så hörs vi!
Mi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback