Freakin' awesome!

Hey peeps!

Kom nyss hem från att ha sprungit. Jag hade bestämt mig för milen, och det blev det också!
Jag har alltså sprungit min allra första mil på under 60 minuter. Blev 58.39 för att vara exakt. Är faktiskt grymt stolt över mig själv.

Jag hade orkat springa längre, men det hade inte mina knän eller min hälsena. Kände att det började göra lite småont, så det var lagom att sluta där.

Nu sitter jag i min säng, ska tryckla i mig några mackor och lite välling... Sen blir det att gå ut med vovvelilla så han får lite motion han med. Imorgon ska han få jobba! Vi ska öva lite kommandon. Ska bli kul.

Men ja, jag ville bara dela med mig av min lycka. Är i extas nu. Att jag klarade det! Visserligen är ALLT MÖJLIGT, så det var ju inga tvivel om att jag inte skulle klara det, men jag kan ändå inte släppa det. Nice!

Ha det gott, gott folk!:)

Mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback