Börja skriva igen kanske?

Jahopp!

Det var ju verkligen inte igår jag skrev här inte! Har inte prioriterat detta men jag kanske ska ta upp det igen? Eller vad säger ni som tittar in trots avsaknaden av nya inlägg?:)

Mycket har hänt den här hösten. Jag har bytt jobb som tar upp min vakna tid, vår hund har börjat på dagis vilket innebär pussel med hämtning och lämning. Jag har åter kommit igång med min träning som till en början kommer att bestå mycket av yoga och olympisk träning. Jag har gått några utbildningar och ja, mer är planerat!

2011 har varit ett underbart år och jag önskar att 2012 blir ännu bättre. Kan inte se varför det inte skulle bli det egentligen. Har så mycket jag vill göra så det blir nog ett händelserikt år!

Till helt andra bullar... i övermorgon är det julafton. Känns verkligen inte så då jag fortfarande lever kvar i oktober. Ingen snö, ingen julkänsla. Så är det för mig i alla fall. Mina julklappsönskaningar gick jag ändå ut med idag. Önskar mig en ny yogamatta och en ryggsäck som funkar vid löpning. Sen får jag se om jag unnar mig själv med lite nya träningskläder eller om jag slänger in det på listan också:)

Vad önskar ni er i julklapp?


När jag loggade in här på bloggen så blev jag så trött på min design. Tog ett beslut om att den ska göras om. Hur vet jag inte, får se hur mina kunskaper om kodning är. Lite ringrostig är jag säker. Men en ny design kommer att dyka upp. NÄr vill jag inte säga för att undvika onödig stress. Har varit mycket sånt på senaste, så nu kör vi lite chill-pill!:)

Borde lägga min nu för att orka med morgondagen. Önskar er en god natt så hörs vi när vi hörs!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback