Löpträningen is ON!

Hej säger jag i ett tidsinställt inlägg!

Länge sen!

Ville bara dela med mig av att löpträningen har börjat för min del. Nu när snön och isen smält har jag dragit på mig mina nya dojjor och dragit ut i spåret! Grymt!

Ikväll blir nästa runda. Fasiken vad konditionen tryter och hjärtat värker när jag springer, men det är skönt att vara dränkt av svett när man kommer hem. Awesome!

Jag hann med en tur till gymmet också här om dagen. Blev bröst, armar och axlar. Det känns kan jag lova!

Och igår mina vänner... igår gav jag blod för första gången. 4,5 dl. Jag var hysteriskt rädd men det hela gick bra tack vare en duktig sköterska.

That's it för nu. Ska dra till jobbet med vovven nu!

Ha det gott!
Mi


Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att du är tillbaka!

Har saknat dig.

Kram

2011-04-27 @ 16:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback