Imorgon blir det banne mig en morgonpromenix

Hey peeps!

Har hjälpt min syster-yster med diverse ting och nu ska jag sova, så det blev inte mycket tid över till bloggen idag. Hittade en härlig gubbkeps på Beyond Retro idag förreseten. Gillar den väldans mycket faktiskt. Kanske dyker upp en bild på det imorgon.

Imorgon blir det som planerat, en morgonpromenix. JAG SKA ORKA TA MIG UPP UR SÄNGEN! Annars kommer jag bli arg, haha! Nejdå, orkar man inte så gör man inte. Blir ändå gym efter jobbet. Blir biceps och triceps eller bröst och axlar. Jag får se vilket som känns bäst.

Dagens träning med jobbig träningsvärk såg ut på följande sätt

Ben
Knäböj, 15 kg, 3x12
Vadpress, 30 kg, 3x12
Tåhävningar, 3x12
Benspark, 15 kg, 3x12
Liggande lårcurl, 15 kg, 3x12
Lårcurl på boll, 3x12
Höftextension på boll, 3x10
Låradduktion i dragmaskin, 10 kg, 3x12
Lårabduktion i dragmaskin, 10 kg, 3x12
Cykling i 20 min

Nu blir det sängen. Har ställt klockan på 06.00. Lord have mercy!
Mi


I kinda like the way I'm heading!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback