Jag har laddat

Hey peeps!

Har varit frånvarande denna helg på grund av att jag laddat mig själv med energi.  Jag har lagat mat och bakat lussebullar. Jag har ätit sjukt mycket mat, och då menar jag SJUUKT MYCKET! På det har jag druckit flera liter te och sakert en halv liter julmust. Och som toppen av isberget har det slunkit ner en sisådär 5 stycken lussebullar. Men vet ni vad? Jag mår awesome!

Nu har jag laddat inför veckan som kommer. Går allt som jag vill så kommer jag att få strunta i träningen ganska mycket nästa vecka, för annars är det kört. Vad jag håller på med kanske ni får veta inom kort, vi får se hur det går vägen helt enkelt. Vill inte "jinxa" något innan jag ens satt igång.

Idag blir det att läsa lite böcker och fortsätta helgen i samma stil, dock utan all mat. Ska bara ha lite middag och kanske lite välling innan läggdags. För jag har nog ätit för hela helgen och förmodligen några fler dagar. Haha! Men energi, det har jag fått. Så jag kanske till och med orkar en lite springis imorgon, om det inte är minusgrader ute, för då är jag som "bambi på hal is". Jag är ingen mästare på att springa på hala underlag, närmare bestämt, jag är ingen mästare på att GÅ på hala underlag. Men det känns som att jag skulle palla med det faktiskt efter denna helgladdning.

Nu måste jag avrunda för att jag har en del saker jag måste fixa. Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag.

Hej hopp!
Mi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback