Update från skogen

Hey peeps!

Känner mig grymt dålig som inte uppdaterar bloggen som jag brukat. Men jag tränar inte för tillfället, och då blir också bloggen lite sådär onödig. Finns ju inte direkt mycket att skriva om då ajg inte själv tränar.

Just nu är jag i kära Värmland, ute i skogen och bara tar det lugnt. Här kommer även nyår firas. Ska bli skoj!

Men nu, det som jag väntar på mest... TAN TAN TAAA!!!!

Vi ska skaffa hund! Glader är jag. Förhoppningsvis får jag med mig honom hem på måndag. Annars blir det bilresa ner igen och hämta lillen.



Fler bilder på honom kommer definitivt att dyka upp. Haha. MEn jag tror inte att min blogg kommer att handla enbart om hundar. Nej, jag brinner ju för träning.

Slutskrivet. Ska kolla på film med mannen min nu.

Natti natti hattifnatti!
Mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback