Jag är tillbaka!

Hey peeps!

Nu har jag fått det lite lugnare i mitt liv och saker och ting börjar falla på plats. Imorgon får jag förhoppningsvis ett positivt brev som jag längtat efter. Ska bli spänande.

Jag har ännu inte kommit igång med min träning, men det kommer nog! Snart så... haha.. Hinner nog träna lite innan julafton ändå.

Hoppas att allt är bra med er och att ni inte saknat mig för mycket. Nu är jag som sagt tillbaka och förhoppningsvis dröjer det innan jag blir borta såhär länge igen!

Får se om jag orkar dra till gymmet imorgon. Är rätt seg i bollen och har mycket sömnskuld, så det kanske är dumt och jag drar förmodligen på mig en förkylning också. Tror jag struntar. Får köra lite alternativ träning här hemma. Jag har ju gummiband och möbler. Vad mer behöver man egentligen? Eller hur?

Nu måste jag fixa med julklappen till älskling. Har inte hunnit slå in den än och han kommer imorgon. Då blir det julklapps utbyte. Tror jag i alla fall. Eller så väntar vi till på söndag. Mysigt med tända ljus och mysfrukost!

Nej, nu måste jag stänga ner här. Vi hörs kära läsare!

Natti natti!
Mi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback