Dagen innan

Hey peeps!

Sista dagen på jobbet var det idag. Skönt för nu är man ledig! Känner att jag behöver det efter all stress och allt slit!

Imorgon kommer det att bli massa julmat och trevliga ubyten av klappar. Jag har önskat mig ett par nya löpardojjor, en pulsklocka och sen har det inte blivit så mycket mer faktiskt.

Kommer köpa lite olika vaccin hos unicef, typ malaria, mässling osv. Känns bra att ge och inte bara få.

För tillfället griljerar jag min kyckling. Nej, jag har aldrig varit något större fan av julskinkan, så jag kör på kyckling eller kalkon. I år blev det kyckling.

Måste springa, annars bränns hela skiten! Haha!

Hörs imorgon för lite god jul och den faderullan!

Ha det gott!
Mi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback