Yeah

Halloj!

Äntligen kan jag skriva någonting här på bloggen. Skulle lägga in en DT igår men självklart vägrade Internet att samarbeta. Så jag kunde inte göra så mycket åt saken.

Min dag idag har varit riktigt bra. Vaknade och var pigg för en gångs skull. Därefter bar det av till skolan och börja planera ett socialpsykologiskt experiment som vi ska ha som underlag till examinationen. Vi satt och diskuterade i gruppen om någonting som skulle bryta mot någon outtalad men ändå tydlig norm, men fysjuttsingen vad svårt det var att komma på någonting på beställning. Till slut beslutade vi oss ändå för ett förslag som vi ska utföra imorgon. Ska bli spännande att se vad vi får för resultat. Förmodligen kommer någon bild och förklaring senare.

Efter skolan åkte jag till gymmet och körde hårdträning. Riktigt skönt. Nu behöver jag i alla fall inte ha skuldkänslor för att jag inte orkar dra till gymmet, för nu var jag ju där. Haha Körde en helkroppsträning eftersom jag inte har tid att dela upp träningen denna vecka. Ska köra ett likadant pass på torsdag tror jag. Ska bli nice!

Nu till dagens, eller ja, gårdagens tatuering. Jag såg på Miami Ink. Kan hända att det var det första eller ett av de första avsnitten och där var den en tjej som tatuerade in en bit av en Red Hot Chillipeppers (tror att det var dom) låt på sin fot, till minne av sin bror som tog livet av sig. Sorgligt, men vackert. Blev då förtjust i text foten. Det var riktigt snyggt och funderade på om jag iockså skulle skaffa mig något liknande, men nej, jag har andra saker jag hellre vill göra! Haha.

Lyckades tyvärr inte hitta denna tatuering förutom på en kort videosnutt och jag orkar inte hålla på och printscreena och fixa, så jag tog en annan tatuering från google.se. Jag länkar ändå till denna korta videosnutt så att ni kan se hur den jag tänkte på ser ut! Klicka här om du vill se videon.


Nu ska jag käka middag! Mums!
Smell you later!
Mi

 


Kommentarer
Postat av: Christopher De Liseo Peterson

Det var Red Hot.. Under the bridge heter låten. Jävligt snygg blev den..

2009-11-04 @ 10:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback