Countdown begins, ja, nästan i alla fall...

Halloj!

Hoppas dagen varit bra! Härligt med lite fint väder idag tycker jag. Det varade inte så länge, men någon solglimt fick man. Idag var jag "ledig" från skolan och tänkte att jag skulle läsa i boken, men blev det så? Nej! Förstår inte var min självdiciplin tagit vägen. Börjar blir riktigt förbannad på mig själv. Jag måste skärpa mig!

Jag antar att ni förstått vad jag syftar på med rubriken? Kanske inte... Det är ju bara EN månad kvar till julafton idag! Har inte tiden gått fort? Jag hinner knappt med. Förstår inte vart dagarna tar vägen. För drygt ett år sen var jag i Thailand och gottade mig, men ändå känns det som igår. Helst sjukt.

Börjar i alla fall bli dags att handla klappar för dom som inte gjort det än, jag inkluderad. Har helt slut på idéer. Brukar alltid vilja hitta väldigt personliga och igenomtänkta klappar, men jag kan verkligen inte komma på någonting nu, och nu börjar ju tiden rinna ut. Har inte all tid i världen på mig. Det löser sig nog. Jag får spana runt på lite olika bloggar för att se vad folk rekommenderar.




Men med tanke på att det börjar närma sig jul tänkte jag tagga ett smått roligt klipp för att sprida lite julstämning men också bjuda på en julinspirerad DT. Man måste nog verkligen älska julen för att vilja gå omkring med den året om, resten av livet. Bilden är från google.se

 



Nu börjar nedräkningen, typ!
Mi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback