Ja...

Hey peeps!

Jag ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat på flera år. Jag har sjukt att göra med min jävla tenta. Trodde jag kunde slänga ihop något på några dagar, men neej, inte det! Så jag har begravt mig i mitt arbete och jag är fortfarnde inte klar!

Nog talat om det!
Idag hämtade jag ut biljetterna till julkonserten jag och älskling jag ska gå på. Det blir "Oh no... it's Christmas" med massa artister. Ska bli sjukt skoj! Efter det unnade jag mig med en nykomling till sminket. Köpte läppennan hot pink från Make up store. Grymt fin färg! Älskar den! Bilden är lånad från makeupstore.




Men jag tänkte lägga in en DT för en gångs skull också. Dagen tatuering går i ett gulligt rosa tecken - en Hello Kitty tatuering. Är egentligen inget fan av H.K, men denna tatuering var ändå lite söt tycker jag.




Ha det gott, nu begraver jag mig med böckerna än en gång!
Mi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback